Menu Sluiten

Adverteren Op Digitale Schermen

LijnCom is een quasi 100% dochter vanDe Lijn. Zij commercialiseertexclusief alle reclameruimte op demeer dan 4.000 voertuigen van De Lijnin Vlaanderen en coördineert inoverleg met Metrabus de nationaleadvertentiecampagnes.

Zoveel goede redenen om te adverteren op bus en tram

Trams en bussen. Zoveel meer dan alleen een vervoermiddel. Ze zijn ook het ideale canvas voor uw reclamecampagnes! Wist u dat élke Vlaming een bus- of tramhalte heeft op maximaal 750 meter van zijn deur? Het openbaar vervoer is dus overal aanwezig in het straatbeeld, nooit opdringerig maar altijd impactvol. Bovendien zijn de mogelijkheden onbeperkt, zowel wat de creativiteit, de formaten als de geografische- en tijdspreiding betreft. En voor de prijs moet u het al helemaal niet laten… Redenen genoeg om kennis te maken met Lijncom, en te adverteren op bussen en trams.

Ons aanbod

Meer weten? Neem contact op met ons.

35034163503416

More info

tags: Reclame Op Openbaar Vervoer – Reclame Op Digitale Schermen – Regionale Reclame – Reclame De Lijn – Impactvol Adverteren Op Tram – 

Wenst u meer info over adverteren op digitale schermen kijk dan vlug op https://www.lijncom.be/ | Adverteren Op Digitale Schermen

Reclame | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Adverteren op digitale schermen

menu digitale strategie branding website webwinkel webapplicaties digitale marketing videomarketing over creatic ons portfolio klantgetuigenissen werken bij creatic blog contact creatic bv stationsstraat bus pelt infocreatic.com home web online marketing strategie contact afspraak maken digitale strategie branding website webwinkel webapplicaties digitale marketing videomarketing over creatic ons portfolio klantgetuigenissen werken bij creatic blog contact creatic bv stationsstraat bus pelt infocreatic.com wij zijn creatic een team van creatieve koppen vakfanaten dat jouw kmo digitaal laat groeien wij zijn creatic een team van creatieve koppen vakfanaten die jouw kmo digitaal laat groeien we maken je kmo succesvol met een digitale strategie hoe bereik je jouw klanten op h.

merken over ons jobs contact menu nieuws belgische broadcasters tekenen de blauwdruk voor nieuw videoecosysteem aug share de mediasector evolueert razendsnel en ingrijpend adverteren op digitale schermen verdient geld voor jou Binnen deze veranderende omgeving neemt via de federatie van de belgische broadcasters het initiatief om de toekomst te herdefiniren. In een visienota gedragen door alle belgische broadcasters stelt de federatie de uitdagingen scherp en zet ze in op vernieuwing en digitalisering. De toekomstvisie is gebaseerd op drie observaties het veranderende kijkgedrag is het allergrootst in belgi. De consument zit in de driver s seat het nut van adverteren op digitale schermen Tvprogramma s worden nog steeds massaal bekeken maar niet enkel op het grote scherm in de huiskamer. Mobiele schermen en uitgesteld kijken zijn de groeimotor .

Vragen over Adverteren op digitale schermen

home over ons service portfolio nieuws faq contact menu home over ons over creatief nv brochure lid van febelgra lid van feweb verklarende woordenlijst service marketing grafisch design webdesign development fotografie multimedia portfolio nieuws faq contact verklarende woordenlijst met vakjargon hieronder vindt u een lijst met vaktermen die vaak door ons gebruikt worden. Gezien we over een uitgebreide woordenlijst beschikken kan u gebruik maken van onze handige zoekfunctie zoek snelnavigatie . a b c d e f g h i j k l m n o p r s t u v w x z .com .com is een generiek topleveldomein gebruikt bij het internet domain name system. Het was een van de eerste tld s en is uitgegroeid tot de meest gebruikte. Het wordt momenteel onderhouden door verisign. Het eerste .com internetadres werd geregistreerd op maart door symbolics een computerbedrijf uit cambridge. Het wordt uitgesproken als dotcom en is zo in de engelse taal gekomen. Dit wordt ook met andere tld s gedaan zoals dotnet .net dotinfo .info enz. Ze zijn niet zo populair geworden o.