Menu Sluiten

Hoe Lang Blijft Een Reclame Op Openbaar Vervoer Zichtbaar

LijnCom is een quasi 100% dochter vanDe Lijn. Zij commercialiseertexclusief alle reclameruimte op demeer dan 4.000 voertuigen van De Lijnin Vlaanderen en coördineert inoverleg met Metrabus de nationaleadvertentiecampagnes.

35034163503416

More info

tags: Adverteren Bus – Adverteren Tram – Impactvol Adverteren Op Tram – Reclame De Lijn – Reclame Op Digitale Schermen – 

Wenst u meer info over hoe lang blijft een reclame op openbaar vervoer zichtbaar kijk dan vlug op https://www.lijncom.be/ | Hoe Lang Blijft Een Reclame Op Openbaar Vervoer Zichtbaar

Reclame: Hoe Lang Blijft Een Reclame Op Openbaar Vervoer Zichtbaar

Ben je wel eens in het openbaar vervoer gestapt en merkte je een opvallende advertentie op? Of misschien heb je zelf ooit een reclame geplaatst op een bus of trein. Het is een slimme zet om jouw boodschap te verspreiden naar een groot publiek. Maar hoe lang blijft zo´n reclame eigenlijk zichtbaar op het openbaar vervoer? In dit artikel duiken we in de wereld van reclame op het openbaar vervoer en ontdekken we hoelang jouw boodschap echt blijft hangen.

Waarom adverteren op het openbaar vervoer?

Voordat we ingaan op hoelang een reclame zichtbaar blijft, is het interessant om te weten waarom adverteerders kiezen voor het openbaar vervoer als plek om hun boodschap te verspreiden. Ten eerste is het openbaar vervoer een drukbezochte plek. Denk maar eens aan al die forenzen die dagelijks gebruik maken van de bus, trein, tram of metro. Jouw reclame zal zeker gezien worden door een groot aantal mensen.

Daarnaast is het openbaar vervoer een mobiele advertentieruimte. Jouw reclame beweegt namelijk mee met het voertuig en gaat daarmee de hele stad door. Op deze manier bereik je niet alleen de mensen die in het openbaar vervoer zitten, maar ook de mensen die langs de weg lopen of rijden.

Hoe lang blijft een reclame zichtbaar?

Nu je weet waarom adverteerders kiezen voor het openbaar vervoer, is het tijd om te kijken hoelang een reclame eigenlijk zichtbaar blijft. Dit kan verschillen per type openbaar vervoer en per locatie. Over het algemeen geldt dat een reclame op het openbaar vervoer zo´n vier tot zes weken zichtbaar blijft.

Dit heeft onder andere te maken met het formaat van de reclame. Zo zal een grote advertentie op een bus of trein langer zichtbaar zijn dan bijvoorbeeld een kleinere advertentie op een tram of metro. Daarnaast speelt de route van het voertuig een rol. Een bus die elke dag langs drukke straten rijdt, zal meer mensen bereiken dan een tram die voornamelijk door rustige buurten rijdt.

Waar moet je op letten bij het plaatsen van een reclame?

Wanneer je ervoor kiest om te adverteren op het openbaar vervoer, zijn er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden. Allereerst is het belangrijk om te weten wie jouw doelgroep is en waar zij zich bevinden. Op deze manier kun je een passende route en locatie kiezen voor jouw reclame. Daarnaast is het belangrijk om op te vallen tussen alle andere reclames en informatie in het voertuig. Kies daarom voor een uniek ontwerp en gebruik een opvallende boodschap om de aandacht te trekken.

Daarnaast is het aan te raden om de reclameperiode af te stemmen op je doelgroep. Adverteer bijvoorbeeld in de zomermaanden voor een ijsbedrijf of juist in de wintermaanden voor een reisorganisatie. Ook kun je ervoor kiezen om meerdere voertuigen te bekleden met jouw reclame, zodat je meer mensen bereikt en een langere periode zichtbaar bent.

Conclusie

Het openbaar vervoer is een slimme plek om jouw boodschap te verspreiden naar een groot publiek. Afhankelijk van het formaat en de route van het voertuig, blijft een reclame gemiddeld vier tot zes weken zichtbaar. Het is belangrijk om te letten op je doelgroep en op te vallen tussen alle andere informatie in het voertuig. Wil jij ook jouw boodschap verspreiden onder duizenden mensen? Kies dan voor adverteren op het openbaar vervoer!


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf
.

Hoe lang blijft een reclame op openbaar vervoer zichtbaar

!–StopPubText–>.